torsdag 16 februari 2012

Coffee and friends..

Skön dag!! Lunchat med en av mina bästa vänner som jag tyvärr inte hinner träffa så ofta. Båda är heltidsarbetande, småbarnsmammor med hektiska liv och ett förbannat hus..

Men det bästa med äkta vänner är att när man väl träffas är det som att ingen tid har gått, man fortsätter där man slutade och samtalet rullar på som om inget vatten flutit under broarna.

Jag har tur att ha såna fina vänner. Sådana är de allihop. De hör av sig fast jag är dålig på det. Jag blir så inne i min vardag, hämta, lämna, jobba, åka kollektivtrafik, att tiden rullar iväg och plötsligt har det gått veckor sen vi hördes. Jag fastnar i min bubbla. Men det gör ingenting. De står ut med det. För de är mina vänner. Och jag är grymt tacksam över dem!

Nä, nu är fikastunden i förortscentrumet över och jag ska ta en promenad hemåt..

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar