måndag 6 februari 2012

En lugn stund..

Puh!

Nu råder lugnet här en stund. Luddis är hos bästa mormor och morfar och Oliver sover. Han är fortfarande jättekrasslig, stackarn. Det verkar vara nåt supervirus de åkt på :(

Så mysigt att sitta i favoritfåtöljen och titta ut över ett soligt vinterlandskap. En bunt tidningar bredvid, en bok, en katt. Livets små stunder att samla på.

Idag har jag fyndat en fin Odd Molly-tunika från gulliga Tindys bloppis. Hoppas den är fin på.. Bilden på tunikan kommer från Tindys blogg liteoddmycketmolly.blogspot.com


Bloggar är toppen. Jag får så mycket inspiration och tips! Häromdagen fick jag hem klänningen jag köpte på 70% rea och den var superfin! Den hade jag aldrig hittat annars..

Hoppas ni har en fin februaridag och att solen lyser på er!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar