onsdag 29 februari 2012

Frieri..

Rosa små moln..
Romantik..

..är tyvärr inte min starkaste sida. Känner mig lätt obekväm och lite larvig.. Jag kan liksom inte leva känslan på något sätt. Det känns lite som ett plåster, något man sätter uppepå.

Hursomhelst så friade jag i alla fall till min man igår. Via SMS. Han hade missat det där med skottdagen, så jag fick ett ganska snällt men frågande SMS tillbaka :0))
Nu är vi ju redan gifta, men det kan aldrig skada sig att kolla läget lite, eller att gifta sig igen för den delen.
Och han svarade JA!!! Jippiee!
Han tyckte dock att man borde gå ner på knä och sånt (som han gjorde då han friade till mig..) att ett SMS-frieri inte hade funkat om det varit "the real thing" så att säga.

Listar några om-vi-gifter-om-oss-skulle-jag-kunna-tänka-mig scenarion:

1. Las Vegas! Det ultimata gifta-om-sig-stället. 
Då vill jag gå all-in med falsk Elvis-präst och rubbet!

2-10. Se nummer 1.

11. Nån annanstans i USA; New York eller varför inte Florida. (Ja, jag vill till US and A :))

12. På kryssning i Västindien. 

13. Sydafrika... 
Jag har en kollega som precis varit där och älskade det. Dag två (av 21) började han redan planera att åka tillbaka..

14. Öppen för galna förslag.

Ha en riktigt härlig dag!!

1 kommentar:

  1. Haha! Va skönt inlägg! Jag var till Vegas i somras via jobbet. Trodde det skulle vara jobbigt men jag ÄLSKADE det! Det var så fejk och överdrivet att det bara blev helt rätt!

    SvaraRadera