onsdag 8 februari 2012

När man får chansen och inte kan ta den..

UUSCH vad eländigt det känns just nu :(

Igår blev jag SÅ ledsen när jag inte "vunnit chansen" att få vara med på Emmas bloggevent. Idag dök chansen upp, men efter koll med tåg, flyg och hotell och efter noggrant övervägande insåg jag att det blir för dyrt. Hur kul det än verkar känns det som att fyratusen är FÖR mycket pengar för mig att lägga ut för en enda dag. Tusan att det alltid skall komma ner till pengarna. 

Det är väldigt svårt att vara spontan och göra det som andan faller på när det i slutänden ändå bara handlar om pengar... Idag dissar jag bristen på pengar. Och hissar Emma som dragit igång allt det här på egen hand, fixat och donat för att alla dessa bloggerskor ska få sig en riktigt härlig upplevelse!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar