måndag 20 februari 2012

Vad bra det blir ibland!

Hallå alla fina!

Har sett i statistiken att det tillkommit nya tittare! OM jag blir glad! Alla nya är hjärtligt välkomna till min lilla sfär!! Är ni bloggare så hoppas jag ni har lust att lämna en kommentar så jag kan se vilka NI är. Ni andra får mer än gärna oxå lämna kommentarer. Det är så glädjande!

Idag är en sån härlig dag! Lite vårvinter så där med strålande sol och torra skogsbackar här och där. Nice!! Jag får alltid en extra energi-boost soliga dagar.

Idag föll det sig inte bättre än att jag träffade på en kompis när jag lämnat på dagis och vi passade på att ta en fika och prata om ditten och datten. Jag tycker det är perfekt när saker och ting löser sig sådär av sig självt, spontant, för när man ska försöka planera in någon tid som passar är det näst intill omöjligt.

Hoppas ni får världens finaste dag! Ta hand om er!

2 kommentarer:

  1. Ja visst är det en underbar dag idag! Emma länkade just till en av låtarna vi dansade till och nu går den på repeat hos mig! :) Underbart!

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt när man slipper planera alltid och extra roligt blir det när man bara träffar på varandra sådär:)
    Tack för din kommentar hos mig. Tyvärr är vi nog lite långt ifrån varandra för en visning ;) jag håller ju till i Skåne. Men tack ändå, det värmer!
    Kram Suz

    SvaraRadera