torsdag 16 februari 2012

Inside a tulip..

God morgon!!

Tänka vad skönt att få vakna upp utvilad, till en dag där solen skiner på en och ger en hint om att våren inte är allt för långt borta. 
Ni kanske fått uppfattningen att jag är värsta vinterhataren, men det är jag inte. Jag bara ogillar skarpt att frysa. Och det gör jag konstant på vintern. Jag är något trött på att ständigt  vara klädd i lager på lager av underställströjor och SVEA-teddytröjor, långkalsingar och ullsockor.. 

Annars är vintern inget dåligt i sig. Älskar de vackra färgerna, rimfrosten, snökristallerna och ljuset (när sådant finns..)

Här kommer lite bilder på tulpaner jag köpte till alla-hjärtans-dag..







Jag älskar rosa tulpaner. Jag blir så glad varje gång jag ser dem!

Nehej, nu ska jag ta tag i den här dagen. Städning står på agendan (jobbar heeela helgen..) sen blir det lunch med en efterlängtad vän.

Hoppas ni får världens bästa torsdag!!

1 kommentar:

  1. Tack det samma! Jag landade just tillbaka i Stockholm efter en sväng till Helsingfors :) Nu ska det sittas stilla ett tag!

    SvaraRadera