onsdag 4 januari 2012

..hemgång..

.. Äntligen på väg hem..

Jag är så trött idag. Kombinationen jobba kväll och sen tidigt dagen efter är inte optimal.. :0(

K ska åka och jobba när jag kommer hem, så det blir jag och grabbarna. Längtar efter dem, för jag träffade dem senast igår morse.

I alla fall känns det skönt att vi passerat nyår. Nu har vi våren att se fram emot och jag har beställt ett gäng prover till nya golvet. Trots att det är skit att vi måste byta ut allt är det skönt att få nytt. Det slits rätt hårt hos oss.. Jag har beställt en hel drös olika sorter, mörka, ljusa och vanliga ekgolv. Jag längtar så tills jag får hem dem!!

Och så har jag Luddes rum att ta i tu med. Han har sagt att han inte vill dela rum med Oliver längre, utan han vill ha sitt eget, som han hade innan.

Jag ska försöka få honom att välja så mycket som möjligt själv. Han vill ha Batman på väggarna och det är ju tufft.
Tänkte göra väggmålningar i svart på vit vägg, men jag blev lite osäker om han kommer tycka det blir läskigt när han ska sova.

Jaha det var lite funderingar jag hade under dagens bussresa.. Om allt och inget, precis som vanligt..

SES!

1 kommentar:

  1. Tack snälla för dina fina ord om min årskrönika :)
    Vilka härliga bilder av rimfrost du tagit! Jag älskar också rimfrost...så vackert :)
    Kramar, Carina

    SvaraRadera