tisdag 10 januari 2012

..utsikter och insikter..

Igår var jag och Luddis på hörselhabiliteringen och tittade i hans öron, eftersom han har haft öroninfektion. Nu är det Revaxör som gäller i tio dagar.. Men det är ju väl att infektionen läkt ut.

Det är världens häftigaste stadsutsikt från deras lokaler.

Igår kväll tog jag och målade i Luddes rum. Bara lägga kvällströttheten åt sidan. Han vill så gärna att det ska bli klart. Nu börjar det äntligen likna nåt.
Nu är det grundmålat förutom en liten vägg. Var tvungen att ta lite grått istället för vitt när färgen tog slut. Så skönt att äntligen få bort den hemska väggfärgen som var där innan. Ljusslukaren.

Det som är kvar är lister som ska målas och sen blir det att go bananas med overhead, Batman och svart färg.

Har kommit på mig själv med att glida in i gamla hjulspår allt som oftast och nu är det dags att bryta med det och hitta nya vägar igen. Jag tycker fortfarande att det nya året känns lovande det kommer med positiv och ny energi känns det som. Det här året kan vad som helst hända..

See you!

1 kommentar:

  1. Wow, vilken utsikt ! Och vilken go och glad liten kille ni har! Skönt att infektionen har läkt ut. :)

    Jag förstår att han längtar efter sitt rum. Låter som det kommer bli rena drömrummet för en liten kille. :)

    Jag instämmer, detta år kan allt hända. Allt är möjligt! Jag hoppas att du hittar dina vägar och att det kommer att bli ett spännande och positivt år. Heja dig! :)

    Sköt om dig och ha en fin vecka!

    Kram Lotta

    SvaraRadera