lördag 28 januari 2012

Happy

Idag vaknade jag och var på ett strålande humör. Det kändes lite konstigt. Jag vet faktiskt inte när det hände sist..? Och det har hållit i sig hela dagen! Genom IKEA en lönings-lördag, genom ett sjörövar-barnkalas och genom sockerchocks-kalas-tröttheten som uppstod hos barnen när vi kom hem.
Vilken underbar känsla!! Såhär vill jag alltid känna. Undrar om den går att sätta på repeat?
Borta var oron över ekonomin, över helvetesrenoveringen vi måste göra, över helgstädning och annat trist.

Heja humöret! Nu kör vi på det här tycker jag!

Nu vankas biff, bea och pommes, en riktig Lördagsfavvo.

Hoppas ni har haft en lika härlig dag!
Ta hand om varandra och ha en fin kväll!

1 kommentar:

  1. Jag röstar helt klart på repeat. Härligt med sådana dagar med den berusande glädjekänslan i sig. :)

    Njut av känslan vännen och så hoppas jag att du tar den med dig in i söndagen också. :)

    Kram Lotta

    Ps. Härliga bilder på killarna! :)

    SvaraRadera