fredag 13 januari 2012

..glädjen att komma hem till tända ljus..

..vilken lycka att få komma hem och mötas av tända ljuslyktor i fönstret.

K hade plockat undan och gjort fint när jag kom hem och jag fylldes utav glädje och tacksamhet.
Tacksamhet för att ha en familj att komma hem till, tacksamhet för att K tänt lyktor för att han vet att jag älskar det..


I dag hade Ludde med sig Bamse med sig hem. Han ingår i ett projekt man har på dagis för att barnen ska få berätta om sin helg, vara i fokus och få allas uppmärksamhet. Jättekul tycker jag för att jag vet att Ludde är stolt som en tupp när han kommer till dagis och får presentera sin helg med Bamse. Idag busade vi lite..

 Bamse "nallar" ur chipspåsen.. ;0)


Bamse "promotar" sina tandborstgrejor..

Stolt Ludde poserar framför Batmanmålningen..

Jag vet, jag är fånig, men man måste få ha lite kul oxå. Kommer på hur många knäppa idéer som helst som Bamse kan göra.. hihi..



Klassiskt fredagsmys..

..ägnar vi oss åt just nu.. Killarna kollar film och äter lite chips. K och jag har ätit biff, potatisgratäng och sallad. Mmmmm...

Nu tänkte jag krascha lite i soffan och njuta av resten av fredagskvällen och fortsätta vara tacksam över min familj..

BTW

Gick förbi Gamla Stan i eftermiddags på väg hem från jobbet för att kolla in Ewa i Wallas butik. Det har skrivits så mycket om hennes kläder på bloggen och jag har totoalfastnat för en del av hennes kjolar. 
Waaayyyy out of my budget, men man får kolla och drömma...

Kolla in den här:


Tycker den kjolen är häftig!

Ha nu en riktigt superhärlig fredagskväll!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar