söndag 22 januari 2012

...söndagslunk..

..Idag har jag äntligen en ÄKTA söndag. Så skönt! Tror jag ska prova det oftare. Jag har inte dammsugit, som jag borde, inte känt några måste alls, faktiskt.. Gudomligt skönt!

Ute snöar det massor. Det känns som om vinter kom på sig och måste ta igen allt den missat hittills.. Det är verkligen helt vitt utanför fönstret. Inne i värmen sover alla mina killar. Även kissen. 

Ludde har varit på födelsedagskalas och det hölls i en gymnastiksal där alla barnen fick "go bananas" och leka järnet under två timmar. Passar femåringar alldeles utmärkt!! Luddes recension var att det var jättebusigt :)

Under tiden Ludde och K var borta passade jag på att rensa ut bland barnkläderna. Vi hade lådvis med urvuxna småbarnskläder som nu får nytt liv hos bästa grannen. 
Jag älskar att ge bort saker!

I kväll blir det bio med densamme. Ska bli jättespännande att äntligen få se The girl with the dragon tattoo!





Och för att vi ska få lite inspiration och sköna kontraster bjuder jag er; Lexingtons sommarkollektion (Mmmm..):


Ha världens bästa söndag!!

1 kommentar:

  1. Hej!

    Blev förtjust i din personliga introduktion

    Grattis till bloggkärlek från Lotta. Jag förstår varför hon valde din blogg!

    SvaraRadera