torsdag 8 mars 2012

At Marions

Äntligen!! Jag är på Marions Gastro diner!! The all American place.. Bowling, burgare, milk-shakes. I sant Fictions-tema. Lovely. Hela dagen har det pirrat i magen och jag har känt mig som ett förväntansfullt barn. Jag älskar den Amerikanska stilen och maten.

Jag har sneglat på Marions sen det öppnade och äntligen har jag fått tillfälle att gå dit. Hela stället är Supercoolt och jag känner för att sätta upp håret i rockabilly-frippa och dra på mig en röd- och vitprickig klänning. Tyvärr är mina Bowling-gener inte helt hundra eller så lutar banorna lite till vänster..

Happy times!!








2 kommentarer:

  1. Hej vännen!

    Åh, vilket ställe! Jag förstår att du har längtat. Vilken känsla! Allt lite Grease-stuk över det hela. :) Och du, jag är helt övertygad om att banorna lutar lite åt vänster. ;)

    I London finns en 50-tals Diner som heter "Ed's Diner" som jag rekommenderar varmt om du har vägarna förbi. Ingen bowling men de godaste hamburgarna jag någonsin ätit, trevligaste personalen och en egen liten jukebox för varje sällskap att själv välja sina favoritlåtar. :)

    Ta hand om dig du fina!

    Kram Lotta

    SvaraRadera