fredag 2 mars 2012

Bye, bye friday...



..och plötsligt blev det lördag..

..och jag gjorde en Helena-klassiker dvs. jag lade barnen vid 7-8 tiden och tvärsomnade! När jag vaknade några timmar senare supertrött och lätt förvirrad var det bara att gå och lägga sig igen, dock utan linser och med borstade tänder..



Igår eftermiddag var jag hos kiropraktorn för första gången på flera år. Jag har gått med huvudvärk och stelhet länge och nu fick ryggen äntligen en välbehövlig omgång. Knak och brak sa det i rygg, nacke och bäcken. Och sen; lättnad. Hela kroppen drog efter en lättnadens suck. Kiropraktorn sa att jag nog kunde bli trött och känna mig lite lätt mörbultad  och, ja där har ni min status idag..


Nu ska jag gå och göra scrambled eggs, kaffe och ta en dusch. Sen är jag redo för dagens utmaningar!!


Ha en fin dag i solen!!



1 kommentar: