söndag 11 mars 2012

Just ingenting..


 Mina underbara tulpaner som förskönar mitt kök.


Just ingenting nytt här ifrån förorten.. 

Idag har vi varit på loppis här i området, något som killarna verkligen uppskattar. De säljer kläder och leksaker och killarna får en peng att handla leksaker för. Oliver hittade ett parkeringsgarage för 25:- och Ludde en radiostyrd bil för en tjuga. Bägge killarna var helnöjda med sina kap.

Efter det insåg vi att alla Luddes byxor var trasiga över knäna och att han behövde nya stövlar eftersom de gamla spruckit. Tre- och fyraåringar sliter verkligen på sina kläder. Men det är som det ska, då vet man att de inte sitter still på dagarna i alla fall..

Dessutom hann vi med en tur till Länna möbler och en fika där på Dalarö bageri. Älskar deras inredning med vita marmorbord, Mateusporslin och blå Tolixstolar..

Just nu försöker jag svälja ner fisken jag just åt och ångrar valet av LCHF-föda eftersom jag skulle kunna sälja en njure för en bit kladdkaka med vispgrädde..

Ha en fortsatt skön söndag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar