fredag 30 mars 2012

Lite trött och härligt nöjd.

Precis hemkommen efter en bra dag! Jobbade tidigt, slutade vid tre och begav mig genast ner på stan på en inplanerad inredningsaffärsinspirations-tur.

Bockade av nyöppnade, stiliga Moodgallerian, ROOM och House Doctor på PUB, Bruka och några klädaffärer. Och sen blev jag med Crosstrainer. Till extrapris plus 25% rabatt. Det gick inte att stå emot längre. Så nu finns inga undanflykter i världen längre (hur länge kan man skylla på ett knäckt revben, förresten?)

Efter denna härliga inspirationsrunda (det finns SÅ mycket fint!!) tog jag mig till Söder och Urban Deli för att träffa bästa storasyrran. Åh, vad jag älskar det stället. Underbar mat och supertrevlig personal. Det blev en charkbricka med ett glas rött till. Mmmm.. Man svimmar lite, så bra är det.

Nu ska jag ta en stor kopp the och slänga mig på soffan innan det är dags för sängen, för imorgon är det jobb. Tidigt.

Hoppas allt är bra med alla er fina som tar er tid att titta in. Det uppskattar jag verkligen!!

Ha en fin kväll!



2 kommentarer:

  1. Mycket härliga bilder och det låter supergott, den där tallriken. Månne skulle man ta sig en tur till storstan ;)
    Ha en härlig helg!
    Kram Suz

    SvaraRadera
  2. Låter som en underbar dag! Kram

    SvaraRadera