måndag 26 mars 2012

Har en fab morgon..

Lämnat två små hjärtan på dagis. Blev så stolt över Luddis när han stod i hallen med kläderna på imorse. Han hade klätt på sig själv. Med utebyxor och allt. Gulle. Han börjar bli stor nu.

Nu sitter jag som bäst på Hamngatan stories med en kopp cappu och njuter av livet. Det känns bra nu. En bra känsla.

Det här är bland det bästa jag vet annars. Några timmar för mig själv, en kopp kaffe, titta på folk, strosa lite på stan. Lite lyxtid. Som på semestern. Fast på väg till jobbet. Inget dåligt samvete över träningen som uteblev heller. Revbenet, ni vet.. ;0)

När butikerna öppnar ska jag köpa några presenter till Oliver. Några till.. Och kanske nåt till min kära make...

Hoppas ni oxå får en fab dag!




2 kommentarer:

  1. Halkade in här via Suz, Vardagssaker. Vilken fin blogg du har. Jag tittar snart in igen :)

    SvaraRadera
  2. Åh Tack! Vad kul!

    Känn dig mer än välkommen!!

    //Helena

    SvaraRadera