fredag 4 november 2011

...Äntligen fredag och reklam för en tävling..

ÄNTLIGEN FREDAGSKVÄLL!!!

Killarna sitter framför Shrek III och jag har precis slängt i mig lite mat. K har åkt till jobbet och  jag funderar på att hugga in på Brieosten. Vill inte ta risken att jag somnar när jag lägger killarna och missar detta tillfälle av kulinarisk njutning. Ångrar dock att jag inte köpt hem Tryffelpeccorino och Bresaola..

Vet inte om jag nämnt det tidigare, men jag gillar bilar och jag älskar att köra bil. Min bil är min hamn.. Jag är lite orolig för första halkan dock, eftersom vi köpt en bakhjulsdriven bil den här gången och jag är van med fyrhjusdrift...


TIPS OM EN TÄVLING!

Nu har Dacia en tävling om att man kan bli testpilot för deras nya Dacia Duster under EN HEL VECKA inkl bensin och försäkringar!!! Åhh, verkar toppenroligt, framförallt eftersom den är fyrhjusdriven vilket både jag och maken gillar. 
Här kommer mer info:




Kan ju vara jättekul att få prova en helt ny bil en hel vecka utan att behöva betala ett endaste dugg!

1 kommentar:

  1. Mmm, här är en till som är svag för Brieost! Jag är den enda i familjen så jag får ha osten helt och hållet för mig själv. ;)

    Bilkörning är en annan av mina laster också. I vår familj är det jag som kör mest. Jag trivs bäst bakom ratten. Är faktiskt ingen bra passagerare alls. ;)

    Håller tummarna för er i tävlingen! :)

    Trevlig helg!

    Kram Lotta

    SvaraRadera