tisdag 8 november 2011

...mitt-tid..

.. nu är halva kursen gjord och livet snurrar på.. 

När jag kommer hem vid sex-tiden är det kvalitetstid med grabbarna som gäller; sitta i soffan, gosa, dricka välling och kolla Bompa. Det som händer sen är att jag lägger dem i vår dubbelsäng för att natta och läsa saga. 
Sen somnar jag. 
K brukar försöka få liv i mig ett par gånger utan resultat och tillslut masar jag mig upp och tar ur linserna och borstar tänderna och går och lägger mig igen.. Därav det dåliga bloggandet. 

Det här med att gå på kurs tar på krafterna, hjärnan går på högvarv och liknar mest ett getingbo av begrepp som snurrar runt. Det märks verkligen att jag inte är van att sitta vid skolbänken. Och hemläxa får vi dessutom. Men det är faktiskt ganska roligt, så jag ska inte klaga..

Men, vilken otroligt vacker skymning det var idag. Så fina färger!! Försökte fånga detta på bild med iPhonen:




Ohh!! Jag är så himla glad! Jag har köpt min första ODD MOLLY!! En SÅ fin rosa tunika. 
Kanske är barnsligt, men så funkar jag. Jag blir barnsligt glad!! Hittade den på Odd Mollybutiken i Barkarby...



HA EN HÄRLIG TISDAGSKVÄLL!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar