lördag 26 november 2011

...lööövly lördag..

..har vi haft idag..

Grannen ringde vid nio och frågade om jag och grabbarna vill gå ut och det gjorde vi gärna i det fina vädret. Vi tog en lång skogspromenad till vår lokala gård och tittade på djuren och åt goda räkmackor och pannkakor, drack kaffe och blev fotograferade av någon som skulle göra en reportagebok. (Ångest när jag kom på att jag glömt sminka mig och såg ut som en tvättbjörn på crack..)






När vi kom hem blev det en liten sovstund för Oliver och då passade jag på att åka och klippa lite grenar till en sån där ren som Emma på "Att vara någons fru" gjort. Vi får väl se hur det går..



Sen bar det iväg med hela familjen till Länna Sport och Länna möbler. En perfekt kombination för familjen. Såg till min glädje att de öppnat fik med en massa gott från Dalarö Bageri. Älskar närproducerat. Känns extra trevligt då. Och en bonus är de snygga inredningen där man sitter i blå Tolixstolar. Supersnyggt, fräscht och trevligt!








Men den butiken alltså.. Man skulle kunna ta med sig det mesta hem. Känns så kul att de har samlat designklassiker och de coolaste märkena som man ser i t ex Sköna hem på samma ställe..


Nu blir det en rejäl köttbit, bea, pommes och något nytt vin vi fick tips om.. 


Ha en jättehärlig lördagskväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar