söndag 20 november 2011

...längtan, promenader och kaffe..

..har varit temat för dagen. 

Jag längtar så efter alla mina killar.

 Idag har jag spenderat dagen med en gammal jobbarkompis från ett tidigare jobb. 
Det är alltid lika kul att träffa henne, hon är en otroligt klok och vettig människa som reflekterar och ser saker som jag inte ser, hon kan sätta ord på saker jag tänker och vågar prata om det svåra. Vi hamnar alltid i timslånga diskussioner och samtalsämnena tar aldrig slut. 

Idag hamnade vi på underbara Gamla Enskede Bageri som jag skrivit om tidigare. Alltså; deras bullar. Mmmmm.. Och kaffet.. För dagen serverade de en sort från Johan&Nyström som hette Yard dog. Mycket bra!

Bild från Johan&Nyström



Sen blev det promenad i grå-diset och nu sitter jag här och längtar ihjäl mig efter killarna!
De kan inte komma hem nog fort nu..


HA EN FORTSATT MYSIG SÖNDAGSKVÄLL!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar