onsdag 16 november 2011

...en helg att se fram emot..

..det är bara onsdag, men jag ser redan fram emot helgen!! 
Äntligen ska det bli tjejfest!! Det var sannerligen inte igår.
 Åh, vad kul det ska bli! Coctailparty med tio uppklädda tjejer, hår, smink, naglar fixade, drinkar, tilltugg och bra musik; kan det bli bättre?
 Och äntligen ska jag få träffa min älskade vän som lever i landsflykt (hon bor på Gotland och -ja det är frivilligt.. men iaf..) Det ska verkligen bli så himla kul! Yayyyyy!!

Och på fredag är det AW på jobbet! Min grupp ska träffas över lite rårakor med löjrom och räkor och bubbel. Jag kan verkligen inte minnas när jag hade planerat fest både fredag och lördag. 

Alla mina bästa, underbara killar drar till Småland imorgon, så jag kommer att vara själv hela helgen och behöver inte ha dåligt samvete för att jag eventuellt kommer att vara liiiite trött på söndag ;0)

Nehej, slut för just nu.. Popcorn och ett nytt spännande avsnitt av Carlifornication väntar..

KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar