tisdag 1 november 2011

...jobbmaraton...

God morgon jobb!

Så här fint var det när jag åkte till jobbet här om morgonen.. Det gör det lite lättare när man är mitt inne i ett jobbmaraton á la 12 dagar i sträck..


Idag

..är jag en tröttis. Det började redan igår när jag skulle lägga killarna och somnade som en stock vid åtta. K väckte mig vid halv tio och det jag lyckades kläcka ur mig var: jag tror inte att det är någon idé att jag går upp. Och så blev det. 

Idag har jag varit sådär glömsk och tankspridd som man kan bli när man jobbat för mycket. Till exempel glömde jag att gå av bussen vid jobbet.. 




Nu blir det en STOR kopp thé och senaste numret av Sköna hem, som damp ner i lådan idag. 

Köpte denna oxå för lite tidig inspiration..


Ha en riktigt mysig tisdagskväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar