onsdag 2 november 2011

...låååånga dagar...

Oj, oj, oj herrejisses vilken lång dag. 
Min utbildning började idag jag åkte hemifrån 05.30 imorse för att jag skulle hinna till jobbet innan och hämta lite grejjor. Hem kom jag vid halv sju efter att han tillbringat TVÅ OCH EN HALV TIMMA i bilköer. Jag hatar Stockholmtrafiken. Det är verkligen inte klokt!! Och såhär kommer det fortsätta i tio dagar..


Vi får väl se hur det blir med skrivandet under utbildningen..

Vad fantastisk den här bloggvärlden är. Nästan varje dag hittar jag någon ny, fin eller rolig blogg att följa. Vad mycket inspiration och vilka härliga, duktiga människor som (jag är så tacksam för) delar med sig av sina liv, fotografier och tankar. Det känns som jag fått en hel hög nya vänner!


Annars..

ser jag fram emot helgen då Ludde ska på spök-fest (ska bli kul att klä ut honom) och jag och syrran ska försöka hinna med att gå och se Tintin. Jag älskade Tintin när jag var liten och mina seriealbum var vältummade, så jag ser verkligen fram emot filmen. 

På lördag hoppas jag att vi kan bjuda hit någon på middag. Det är alltid lika trevligt. Får se om jag orkar, efter 12 arbetsdagar på raken, men de får väl ta att värdinnan däckar i soffan med en godisskål efter maten. Det är det bästa med att bjuda hem vänner, de känner mig och accepterar mig precis som jag är.

Nä, nu är det nog dags för sängen, så att jag är pigg och glad imorgon.

Ha en härlig onsdag. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar