måndag 28 november 2011

..att känna tacksamhet..

God kväll!!

Vilken glädje att få komma hem till sina grabbar (allihopa!!) och de var vakna, trots att jag slutade jobba vid sju!
Så mysigt att komma hem och mötas av kramar och pussar och två små som pratar i munnen på varandra och berättar om dagen som varit. 

Ludde var så glad idag för han hade fått låna hem handdockan Vargen (från Bamse) som fick följa med oss under helgen. Igår gjorde jag en sammanställning med bilder och skrev ut som han presenterade på dagis idag. Ha hade varit stolt som en tupp när han visade och berättade för dagiskompisarna. Åh! Jag får en klump i halsen..


"Vargen" hänger med kompisarna i skogen.. ;)


Längtan..

Just nu längtar jag så in i Norden till på torsdag, då vi ska åka till K´s föräldrar i Småland och sen lämna killarna där för att åka vidare till Göteborg på fredag. Där ska vi ha mys- och vuxen-helg, träffa vänner, äta ute och shoppa! Åh, vad härligt det ska bli! Vi har bokat in oss på lyxigt hotell och jag hoppas på en klassisk räkmacka på Gothia Towers. 

Hur gott ser inte det här ut då..?

Det ska bli toppen att få umgås på tu-man-hand med maken och gå på restaurang som jag älskar!

Ha en fin kväll!

1 kommentar:

  1. Mysigt! Det finns inte mycket inte som slår ett sådant mottagande när man kommer hem. Kärlek med stort K och en skatt som inte kan värderas i pengar. :)

    Vad spännande att få ha Vargen med sig under hela helgen och sedan få berätta på måndagen om allt de hittat på tillsammans. De växer flera centimeter i både självkänsla och självförtroende av det där. :)

    Jag hoppas att ni får det supermysigt i Göteborg och få rå om varandra riktigt ordentligt. Och du, den där räckmackan ser helt underbar ut! :)

    Ta hand om varandra och njut av er helg!

    Kram Lotta

    SvaraRadera