måndag 26 december 2011

...annandagslugn..

..här har vi annandagslugn. Inte mycket annat att göra än att vara hemma och slappa eftersom Luddis är jättedålig av sina vattkoppor... Så jag är fortfarande i pyjamas.. Släkten har åkt hem och lugnet har lagt sig fullständigt, till och med stormen som rasade utanför inatt har lagt sig...






Stairway to heaven?

Luddes vattkoppor resulterade i alla fall i att jag får vara ledig ända till efter nyår och det känns nog så skönt. Tyvärr blir det ingen Sälenresa som vi planerat, då vi har det bättre här hemma nu när Ludde är sjuk. 



Jul, jul strålande jul..







Vilken fin jul vi har haft och jag hoppas alla har haft det lika bra! Julmaten är så gott som uppäten och nu återstår en himla massa underbart hemgjort godis som svärmor  hade med sig :0) Mmmm.. Eftersom vi inte har något annat att göra är det bara att mysa och äta..  K har åkt och jobbat, vilket känns trist och tomt. Jag jobbade hela långa dagen igår, men snart är vi lediga tillsammans.. 

Jag fick en tur med Segway i present! Hahaha.. Hur kul kommer inte det se ut? Jag och K på varsin Segway mitt inne i centrala Stockholm. Herregus. De kommer få spärra av trafiken. Och stackars alla gående!! Vi får väl åka ut en sväng på djurgården där inte folk går på varandra så vi har lite utrymme. Thank you sis!! :0P

Nehej, nu har jag en liten nyvaken kille här som vill komma upp i mammas knä..

Ha en härlig annandags-kväll!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar