onsdag 7 december 2011

...God morgon..

Det blev inget skrivet igår, för jag somnade så gott med barnen och vaknade sisådär halv två inatt med linserna fastklistrade på ögonen, iklädd långkalsonger och t-shirt.. Hmm...

Så jag vill bara önska er en god morgon och hoppas på en fin dag!!

Jag är på jobbet och killarna kommer få en lååång dag idag, för de gick upp samtidigt med mig, kl 5. De kommer vara helt slut ikväll..

I går när de kom hem från dagis doftade hela Ludde pepparkaka. De hade bakat på dagis. Tyvärr var det inga kvar för hemforsling ;) Vi ägnade i alla fall kvällen till soffmys, tv-tittande och hade tända ljus. Så mysigt det är att sitta med två små gosiga killar i soffan, en på varje sida, inlindade i filtar. Mammahjärtat blir varmt..
Jag har tillfälligt fastnat för Master Chef på TV 3. Jag är annars så dålig på att titta på TV, men jag tycker det är fantastiskt kul att se när folk bakar och lagar mat av någon anledning..  

Imorgon är jag ledig syster bjudit med mig på ett frukostseminarium med 
Mia Törnblom.

Bild: E24

Det ska verkligen bli jättespännande! Hon har ju varit med om en del och har säkert en hel del intressanta tankar att dela med sig av. Jag tror att det ska handla en del om stress, vilket alltid är ett bra ämne för undertecknad, ständigt stressad småbarnsmor..


Ha nu en underbar dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar