tisdag 20 december 2011

...julstress..

..råder..

Såklart. Det hör ju till.. Ingen jul utan magsår.. Eller? NÄ så illa är det inte riktigt, men nu börjar det dra ihop sig..

Vaknade imorse med riktig nackspärr.. Inte okej, faktiskt. Allt blir så segt. Minsta rörelse är som en kniv i rygg, nacke och axel. Dålig timing om ni frågar mig. Men, men, lite Ipren på det här så..

Idag är det jobb som gäller och sen: ledigt!!
Full fokus på julafton alltså. Shopping ikväll och städning torsdag, fredag. Sen är vi redo för tomten!! Han är hjärtligt välkommen kan jag lova.
Jag har två minst sagt förväntansfulla killar där hemma. Som Ludde sa: Jag väntar och väääntar, hur länge ska man behöva vänta egentligen??

Det är ju det roligaste med julen, att se barnen få och öppna sina paket. Glädjen, förväntningarna. Hur härligt som helst!






Bilder och inköpsställe: http://www.lannamobler.se/






Bilder och inköpsställe: http://www.blackballoon.se/

Tänk om tomten skulle komma med något av detta, vilken glädje!
Jag älskar vackra saker! Att få omge sig med fint och sånt man älskar. Det är inte så mycket själva sakerna eller att få ha och äga, utan just att få befinna sig bland sånt som är vackert, uttänkt och harmoniskt.

Längtan..

Åh, vad jag saknar mina killar! Jag har jobbat sent i måndags och igår och har knappt hunnit träffa dem. Jag gick in igår när de låg och sov och snosade lite på dem.. Världens finaste killar..

Nehej, nu ska jag ta och jobba lite.



Ha världens finaste dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar