lördag 10 december 2011

..ett år äldre..

...fyllde jag igår..
Vi firade med nya dubbdäck (svindyrt) och god middag med bubbel. Idag är det jobb som gäller för mig så det blev tidigt igår.

Älskade K hade köpt jättefina vinglas till mig som vi invigde till middagen!

Om det blir konstigt dethär är det för att jag testar Blogger på iPhone..

Killarna var så glada igår när jag hämtade på dagis och vi hade en jättemysig kväll.

K ringde imorse och sa att Oliver hade fått vattkoppor. Usch, stackars liten. Hoppas han får en lindrig variant! Hoppas Ludde får nu på en gång oxå, så att det inte dröjer till jul för honom.

Så nu blir det VAB några veckor känns det som.. Men, men nån gång är det dags och det är ju bättre att få det som barn.

Jag måste bara berätta hur stolt jag är för mina killar! Igår ringde gammelmormor för att gratta på födelsedagen och berättade att när
de var nere sist så hade hon varit och handlat med dem i affären och de hade varit så himla duktiga och artiga mot butikspersonalen. De hade varit noga med att man skulle betala och gått så fint med gammelmormor. Jag kan säga att de inte brukar vara lika lugna när jag eller K går med dem men det viktigaste är att de sköter sig med och hos andra. Oss ska de och får testa och trotsa, men att vara konsekvent lönar sig verkar det som. De VET ju uppenbarligen att och hur man sköter sig och det är det viktigaste.

Hörs senare

1 kommentar:

  1. Grattis på födelsedagen, till era nya vinterdäck och till att du har så fina & duktiga pojkar. Hoppas att du får en fin dag i dag oxå.

    Kram på dig!

    SvaraRadera