onsdag 21 december 2011

..shopping with Oliver och Thank you sis!..

Har ägnat kvällen åt julmatsshopping med Oliver.

Han var grymt tapper trots att tiden drog iväg. Gladast var han när vi kom till stormarknaden och såg att det fanns shoppingvagns-bilar man kunde sitta i.

Han satt i sin bil och höll låda ;0) Hallå, här nere! satt han och sa till folk och kommenterade omgivningen i största allmänhet. Kommenterad shopping. Lite som en hockeymatch fast med en två-och-ett-halvt-åring som kommentator. Gullunge!!

Men herregud vad med folk! Det var inte bara jag som tänkte vara ute i god tid. Lovar det är tomt på affären dagen innan julafton..

Efter detta äventyr bar det av till min syster för att hälsa på och hämta upp mitt födelsedagspaket. Det var det finaste paket jag fått tror jag! Kolla in:







Jag ville knappt öppna det. Och jag blev verkligen inte besviken på innehållet. Superfina armband låg det i. Precis sånt som jag gillar. Thanks!!





Nu ska jag och min nackspärr självdö i soffan lite och njuta senaste numret av Sköna hem..

Kram

1 kommentar:

  1. Kul att göra något extra för dig som verkligen uppskattar det! Jag är glad att du även gillade innehållet.

    Tycker om att läsa din blogg! Du skriver så fint och delar med dig så frikostigt av dig, ditt liv och dina biler.

    Kraaam!

    SvaraRadera