onsdag 28 december 2011

...@home..

...idag igen..

Börjar kunna det här nu! Vill uuuuut! Men, men; Ludde börjar så sakteliga bli bättre. Idag har han i alla fall haft nog med energi att bråka med brorsan större delen av dagen, så nog är han på bättringsvägen alltid ;0)

Det är lustigt det där. Det skiljer ju 20 månader mellan dem, men när det kommer till leksaker skulle de kunna vara tvillingar. Bägge vill ha exakt samma sak hela tiden men hur kul är det att köpa två uppsättningar precis likadana saker? Tycker ju att det vore roligare att ha dubbelt så mycket att välja mellan, men det funkar tydligen inte så.. ;0)




He, he här har visst Luddis hittat min mobil igen och fotat lite.. Alltid lika spännande att ladda ner bilder nu för tiden. USCH kolla vad hemskt han har det med sina vattkopppor runt munnen. Stackars!!!!


Hur skönt ser inte det här ut då?? Oliver somnade på soffan till favoriten Pettson och Findus som går om och om igen just nu..



Äntligen!! Har min nya tavla kommit.. Som jag väntat!! Det här är ord jag måste påminna mig om VARJE DAG!


Myskväll med got mat och ett glas rött.. K har slutat jobba och nyårsledigheten har börjat vilket vi firade ikväll. 

Nu är det stora frågan; VILKA vill fira nyår med vattkopps-familjen (Sälen blev det inget med tyvärr..)?? Och VAD ska vi äta? Blir det oxfilé som sig bör eller ska man våga sig på något totalt oväntat?

Oj då, nu har den-där-serien börjat.. Gotta go!!

Ha det bäst, så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar