söndag 18 december 2011

...sol i hjärta, sol i sinne..

..finns inte här idag..

AAAARRRRGGGGHHH..

Idag är tyvärr en sån där dag när jag inte alls är på humör.. Åh, var tråkigt det är med sådana dagar. När man (jag) är en pest för omgivningen... 


Jag skulle behöva en dos skratt, lycka och glädje kastad på mig!

Som tur är åkte K och Ludde iväg till en kompis, som var bestämt sen gammalt och Oliver sover, så nu kan jag sitta och sura själv en stund tills han vaknar. Sen får det sjutton ha gått över, för såhär kan vi inte ha det hela dagen.. :(



Jag har tänt några ljus och ska ta mig en kopp kaffe och lite pepparkakor så kommer nog humöret tillbaka. 

Tror jag ska ta en promenad med lill-killen också. Frisk luft brukar göra susen. Han har ju inte varit ute på över en vecka heller, så det kan nog behövas. Det finns nog några hungriga änder vi kan gå och mata någonstans..


I kväll blir det Tacos och  film, Jägarna 2 och soffmys. 

Imorgon tror jag att Oliver är frisk nog att gå till dagis. Alla koppor har torkat och de flesta har lossnat.. Jättekonstigt att inte Lådde fått några än..


Ha världens bästa söndag!!
Min ska bli det från och med NU! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar