fredag 21 oktober 2011

...åååhhhh!!!..

vilken bra dag!!!

Hallå!!

Idag har jag haft en bra dag!! Jag har shoppat ny jacka! En som jag verkligen ville ha och inte bara en som jag "hade råd med".


Den här snyggingen från Tommy Hilfiger blev det, där även bilden kommer ifrån. 

Åhh, jag är så himla nöjd och glad! Det är inte ofta jag verkligen unnar mig, men nu var det på tiden. Jag har avslutat ett kapitel i mitt liv och gått vidare, så nu tyckte jag att jag verkligen förtjänade något speciellt. Det kändes så lyxigt att gå in i Tommy-butiken på Birger Jarlsgatan, prova och säga -jag tar den här!. Det händer inte varje dag..


Bilden lånad från Daniels modeblogg..

Utöver detta har jag haft utvecklingssamtal på jobbet och presenterade lite önskemål om framtida utveckling och verksamheten och sånt. Sen hade jag och min chef ett möte där nya kontakter knöts. Så, jag är verkligen nöjd med min dag, so far..

Nu har vi fredagsmys här hemma. Jag är ensam med grabbarna ikväll :( men sånt är livet med en make som jobbar skift.. 
Jag sippar på ett glas Sydafrikanskt rött och grabbarna sippar på varsin Festis. Som tilltugg har vi traditionella popcorn ;)

Imorgon vankas äppel-paj-bak och besök hos goda vänner.. 

Hoppas ni har en härlig fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar