fredag 28 oktober 2011

..leverans från NICE och världens bästa fredag..



När jag kom hem idag doftade hela huset underbart av nybakta äppelmuffins! Jag har världens bästa svärisar på besök från Småland. Lyxigt att få komma hem till dessa godingar...



OCH ÄNNU BÄTTRE




så hade de köpt riktigt lyxig olivolja till oss från L'olivier i Nice och NICE guide -03, en underbar guide med fin-fina fotografier och tips om restauranger och shopping. Nu längtar jag verkligen dit!






Nu har vi ätit klassisk fredagsmat i form av Tacos och druckit Amerikanskt vin (den till vänster på bilden). Det var ok men inte super. Det hade en liten bismak av russin, men smaken är ju som baken..



Nu är det fredagsmys som gäller, chipsen är upphällda, barnen dricker festis, nån dricker en öl och jag dricker Cola zero eftersom jag ska jobba imorgon..

Hoppas allt är väl, ni gulliga som läser detta. Hoppas att ni också har en fin kväll och att ni har många mysiga saker inplanerade i helgen. För mig är det som sagt jobb som gäller, men hoppas på god middag när jag kommer hem i morgon kväll.

BON SOIR




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar