söndag 9 oktober 2011

...frost...


Det var KALLT imorse!! 2,5 grader på biltermometern. Kollegorna på jobbet hade fått skrapa rutorna på bilen för första gången den här säsongen. Usch. Jag får nog ta in mina små Olivträd idag. 

Jag har haft förmånen att jobba hela dagen. På övertid. Toppen! Jag och maken ska förhoppningsvis komma iväg på en weekend någon gång senare i höst och då kan det vara bra att ha lite extrapengar. Och när jag kom hem hade samma underbara make gjort pannkakor till mig och grabbarna. Lyx!!

Annars är det lite tråkigheter på G. Vårt hus har en inte allt för angenäm doft som måste utredas och det står på agendan som prio ett.. Jag får verkligen en klump i magen av detta. Jag skulle helst av allt bara kasta ut huset på Blocket direkt och hoppas på en "snabb affär". Men så kan man inte göra tycker maken. Man måste kolla vad det är för fel. Usch!! Det låter dyrt.. 

Så jag håller tummarna stenhårt för att det inte är så allvarligt som jag har farhågor om.. Men om inte vet jag inte vad vi ska göra.. 

Vad gör man?

In Lotto we trust...

Hoppas att ni har en härlig söndagskväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar