tisdag 25 oktober 2011

..fin morgon och fin kväll..


Idag var det så fint när jag skulle åka till jobbet!







Det var rätt stressigt på morgonen men resten av dagen var toppen!!

Jag åkte in till stan och åt frukost på NON SOLO på Odengatan som jag skrivit om tidigare. Ett riktigt favorithak!! Efter det blev det Fältöversten en sväng för att komplettera lite till garderoben. Det gäller att passa på när det är lön! ;)

Sen var det jobb resten av dagen, vilket var kul som det brukar. Det är ju tur att jag har kul på jobbet, för nu är det 12 dagar på raken som gäller.. Pust!


Så fin kväll!


Nu är jag precis hemkommen och sugen på en god kopp thé! Lite trött, så det blir en tidig kväll. Upp med tuppen och jobba imorgon igen..

Här är en bild som Ludde tagit på mig..

Ha en skön kväll..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar