fredag 14 oktober 2011

...härliga höstfredag..


Alltså; det är så vackert nu!! Vilken höst! Och så många bonusdagar vi fått. Nästan en hel månad som kunde ha regnat bort har vi istället haft härliga, soliga höstdagar. Jag njuter av varje dag och glädjs över allt det vackra. Många fina bloggar som jag följer bjuder på så fina foton. Verkligen inspirerande!

Idag har killarna varit hos mormor och morfar eftersom dagis var stängt och när jag kom hem blev jag bjuden på middag och nu har vi haft fredagsmys hemma. Popcorn, saft och bompa. K är bortrest i jobb och vi har ensamhelg. I morgon är det fotogtafering på dagis och jag hoppas att jag kan få med båda killarna på samma bild.


Nu har Oliver önskemål om att gå och lägga sig och en sån förfrågan kan man ju inte säga nej till..

Ha en superfredag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar