fredag 7 oktober 2011

...fredag med maken..




Var inne på härliga att vara någons frus blogg idag och såg en härlig tävlig från Bloomingville och Durance där man kan vinna bland annat produkter ur deras Lavendelserie. Det måste man ju vara med på!

Lavendel är verkligen underbart! Bilderna ovan är från Provence, Frankrike. När jag klev ur bilen i detta hav av lavendelfält blev jag helt betagen. Doften! Doften och färgerna. Absolut fantastiskt!! Sen dess är jag såld på Lavendel. Jag har rabatterna fulla här hemma. 

Det är otroligt inspirerande att läsa bloggar. Jag har inte hittat bloggvärlden förrän nu och jag är jätteglad att jag upptäckte denna värla av härliga människor som delar med sig.



fredag

Idag var jag och maken lediga tillsammans på dagen  (han jobbar natt istället) så vi fick äntligen lite tid tillsammans. Vi bestämde att gå på en höstpromenad vilket slutade med att vi kom hem som två dränkta katter eftersom himlen bestämde sig för att fullkomligt öppna sig under vår tur. Men det var mysigt i alla fall. 


Nu har jag och killarna ätit middag och haft fredagsmys och det är snart dags att lägga de små. Jag ska kolla på några filmer och dricka thé när de somnat.

Ha en riktigt mysig fredagskväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar