torsdag 20 oktober 2011

...non solo..




Bilder från What´s up Sthlm.

Halloj!!

Idag har jag varit en sväng till stan och passade på att besöka ett riktigt favoritställe nämligen NON SOLO bar på Odengatan. Jag älskar det stället! Supergott kaffe i absoluta toppklass, trevlig, omtänksam personal och avslappnad, mysig stämning. Italienskt café när det det är som bäst. Det är inte mycket som slår att sitta där över en perfekt cappu, en tidning och höra sorlet och känna lukten av nymalet kaffe och smält ost. Mmmm. I löööv it!

Sen gick jag förbi butiken Lust och fägring och de hade så fint utanför. En riktig inspirationsbutik!



Nu är jag och barnen hemma och har ätit lite och jag blev plötsligt så sugen på glögg. I år kommer jag köpa den här:


Bild från Blossa.se

Glögg med kaffesmak. Kan bli hur som helst. Jättegott eller totalfiasko. Blir spännade att testa. Såg att det var en beställningsvara, men att den fanns i butik på vissa ställen. 

Nu ropar Ludde så jag ska gå och se vad han vill. Imorgon är det fredag igen, och jag förstår inte vart tiden tar vägen. Veckorna går så himla fort, det är som min pappa säger; veckorna består av måndagar och fredagar..


Hursomhelst,
 vi ser fram emot fredagsmyset och hoppas att alla får en härlig torsdagskväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar