torsdag 13 oktober 2011

...me like..


Små detaljer kan göra mig riktigt glad! Som dessa fina servetter som jag köpte i en liten butik på vägen hem idag. Kul att duka med annat än de vanliga vita ibland..

Barnen har precis somnat och jag har fått lite tid att läsa Sköna hem som kom med posten igår. 


Jag blir ofta inspirerad av deras fina reportage bland annat detta:



Bilder från Sköna Hem



Nu när hösten kommer och mörkret faller vill jag, som så många andra, boa in mig och omge mig med värme, levande ljus och mjuka material. Lika ombonat som jag vill ha det nu, lika ljust och avskalat vill jag ha det på sommaren. Jag är väldigt årstidsbunden på så sätt och vill förstärka känslan av årstiden i hemmet. 

Bild från Sköna hem.

Bild från Par Courrier



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar