torsdag 15 september 2011

...min absoluta favorit..

Ett smycke...

Som jag skrivit om tidigare tillhör Lännamöbler en av mina absoluta favoritbutiker. Jag tycker att det är den ultimata möbel- och inredningsbutiken eftersom den andas kvalitet och kunskap. En känsla för design och estetik genomsyrar hela butiken. Allt känns noga utvalt och man har satsat på varumärken som Engelson, DUX, Day, Missoni, Lexington, Mateus samt en mängd andra ledande och kända designmärken.

Min favorit bland deras produkter är den klassika Howardsoffan från Engelsson. Tidlös och elegant, en klassiker som alltid känns rätt. Ett smycke som lyfter vilken bostad som helst. Jag gillar att den finns i så många olika klädslar, en för varje smak och hem. På bilden en modern variant i jeanstyg. Min favorit är den klassiskt vita där man kan blanda vackra kuddar och mjuka plädar och byta efter säsong.




Om ni inte har möjlighet att besöka butiken så gå in på deras hemsida och njut av alla vackra möbler och tillbehör och inspireras av bilderna. Men har ni möjlighet så besök butiken, provsitt soffor, kläm på vackra kuddar och dofta på de lyxiga ljusen. En upplevelse för sinnet, det lovar jag.














Ps. Gå in på finaste bloggen House of Philia och tävla om porslin från Mateus du också!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar