torsdag 8 september 2011

..vill ha..

Åh, vad fin den är, pläden från Par Courrier,



där även bilden är lånad ifrån. (Jag älskar den butiken!! Så fina, noggrant utvalda artiklar.)



Pläden skulle passa perfekt i sovrummet på mitt nya överkast (som jag skall börja använda så fort vi spacklat, slipat och målat en vägg).



Nu börjar känslan av att vilja boa in sig, tända ljus, mysa med gott thé och härliga inredningsmagasin infinna sig. Jag är ingen person som ogillar hösten, snarade tvärt om! För mig innebär det att jag blivit ett helt år klokare och vill använda detta till förändringar och eftertanke.



Tyvärr är nästan hela hösten inplanerad och fullbokad eftersom min kära man och jag jobbar mycket om varandra. Men tid för höstmys finns det i alla fall. Jag hade hoppats på en resa till mitt älskade Nice under hösten, men det ser inte ut att kunna bli aktuellt, till min stora sorg.






Jag ÄLSKAR Nice! Det är min fristad, fyllt av vackra vyer, härliga caféer, butiker, havet och härliga utflykter till små pittoreska bergsbyar. Allt utan en endaste tanke på hets och stress. När jag är där kopplar jag av till fullo och njuter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar