fredag 16 september 2011

...plädar, krukor och ljuslyktor..

kan man få förmånga? Jag tror inte det. Jag älskar dessa inredningsdetaljer och skulle kunna handla upp en månadslön lätt.

Mysiga sovrum från Lexington


Jag önskar mig ett riktigt mysigt sovrum. Vi har inte riktigt fått till det i vårt. Jag ångrar tapetvalet och sängen. Vi har en grå-silveraktig tapet med lite asiatiska mönster. Fin iofs men känslan blir så hård tillsammans med den kantiga svarta sänglaveln. 

Jag vill antingen ha ett vitt sovrum i marin känsla eller ett riktigt ombonat -tänk kaffe och vanilj.. Med riktigt lyxiga lakan och massor av kuddar och mjuka gosiga plädar och levande ljus..

Bild från Lev hemma.se 

Härlig interiör från Zandvoort


Om du har möjlighet, gör ett besök i deras underbara butik!


1 kommentar:

  1. Å lexington har så mycket fina grejer. Vill ha, vill ha, vill ha :-)

    SvaraRadera