tisdag 20 september 2011

..tisdag på stan..

Idag var jag i stan på ett möte. Efter mötet hoppade jag in på PUB och deras härliga inredningsaffärer. House Doctor, R.O.O.M och Lexington på samma ställe. 
Man har helt enkelt hamnat i inredningshimlen!

Tog lite inspirationsbilder men tyvärr är kvalitén dålig för de är tagna med iPhonen..


Så snyggt med det svart-vita. Vill ha byrån och ljusstaken och fåtöljen..







Äntligen fick jag inhandlat all-rengörningsmedlet alla pratar om. R.O.O.M hade den och den doftar ljuvligt -Apelsin och lavendel. Nästan så att jag längtar efter att städa (men bara nästan).. 



Annars lever livet sin gilla gång. Jag fick väcka Ludde imorse, vilket inte hör till vanligheterna, och när han låg och drog sig i sängen ropade han på mig;
 -Mamma, jag vill gosa med dig. Underbara barn! Hur härligt är inte det? 

Åh, vad tacksam jag är för mina små!
Har i tankarna en bloggerska som starkt nog öppnade sig och berättade om sin barnlöshet vilket får mig att ännu mer känna glädje och tacksamhet att vi fått förmånen att få barn.. Det är verkligen ingenting man kan ta för givet. 
Fy, vad livet kan vara tufft emellanåt. Jag minns själv paniken och oron när vi inte lyckades bli gravida direkt. Jag lovade mig själv att aldrig fråga någon -och när ska ni skaffa barn då? eller -vill inte ni ha barn? Man vet ju aldrig hur ont en sån kommentar kan göra..

Nog nu.

Ta hand om er och varandra därute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar